Kampania Rubens był z Bytomia z okazji 50. urodzin Spodka

Z okazji 50. rocznicy powstania kultowego Spodka władze miasta zorganizowały jubileuszową kampanię. Za urodzinowe billboardy odpowiada popularny śląski twórca internetowy, Mateusz Ludwig, szerzej znany jako autor profilu Rubens był z Bytomia.

Billboardy stanęły w miastach na całym Śląsku – można je oglądać w Katowicach, Bytomiu, Zabrzu, Chorzowie, Gliwicach i Tychach, a ich tematyka w żartobliwy sposób nawiązuje do historycznych wydarzeń kulturalnych, które odbyły się w legendarnej hali widowiskowej. „Jo już nawet niy byda godać o społnianiu marzeń, bo to się cniwe robi, no ale zaś żech sie porycoł, jak Ania na koncercie Depeszów w Spodku.” – skomentował grafik w mediach społecznościowych.

Fot. Roobens / Rubens był z Bytomia./Facebook

Mateusz Ludwig za pośrednictwem portalu Facebook ogłosił również konkurs organizowany we współpracy z Urzędem Miasta: „Wrzucajcie swoje zdjęcia na tle Naszych billboardów, czy to w formie postów na IG, czy w formie relacji na InstaStories, dopisując SWÓJ TEKST i wygrajcie własny BILLBOARD, który wszyscy będą mogli zobaczyć w czerwcu w Katowicach.” – napisał popularny Roobens. Prace można nadsyłać do 14 maja.

Obrazek domyślny
Magdalena Kwaśniok